Esilaesra benımde bebeğimin kordonunda 1 damar eksik. Detaylı ultrasonda farkedildi. Gelişim geriliği olabiliyormuş ama çok şükür bi gerileme olmadı. 37+0 haftadayız doğuma yaklaştık. Gelişim geriliği hiç olmadı hatta 1 hafta önden gıdıyor bebeğim 😊😊 beslenmene dikkat et. Ben hergün düzenli olarak yumurta, ceviz, süt, 2 muz, yarım avakado tükettim damar eksik olduğunu öğrendiğimden beri.