Rueemeysa şehir hastanesinde doğum yapacağım. Gebelik okuluna başladım. Orada anlattılar neler gerekiyor diye. Bebek için pijama, bez, bere, badi, çorap, battaniye, eldiven, ağız mendili. Anne için gecelik, pijama, çorap, hırka ya da yelek,tarak, sabun, şampuan, yıkanmak istersen ordan havlu veriyorlarmış. Hastane çıkışı rahat kıyafetler, ped, ıslak mendil. Aklıma gelenler bunlar☺️ Sağlıkla gelsin bebişler👶🏼