merakliblog Zeynosunannesii ben sezer filiz erdala gittim çok memnun kalmadım ama kuzenimin eşi iki gebeliğinde de tahir hakan erdeme gitmiş memnun kalmış şimdi 3.ye hamile yine oraya gidiyor
Elifelbb Zeynosunannesii ilk hamileliğimi bu hastanede öğrenmiştim 6. Haftamda sonra kontroller Ankara’da devam etti çünkü Ankara’da yaşıyorum
Rabia011 Evet canim huriye hanıma gidiyorum çok memnunum fakat o da hastane değiştiriyor dogumuna yakın hastalarına bakıyor suan