Merhaba kızlar . Pazartesi günü sat tarihime göre 5+0 dım. Sağlık ocağında Beta baktırdım 1065 çıktı çarşamba günü tekrardan baktırdım 2000 çıktı sizce artışı yeterli mi ? Biliyorum normalde %60 yeterli ama kafama şu takılıyor ilk gebeliğimde 20000 küsur çıkmıştı betam şu an düşük çıkması beni biraz korkutuyor dış gebelik nasıl oluyor ? Bu konuda bilgisi olanlar paylaşabilir mi?