istanbulluanne [bilinmeyen] Rolon da kullaniyorum ,parfumde ,günlük ped de . Doktorum bi günlük ped önermedi ama ben kokusuz kullaniyorum kullanmadan rahat edemiyorum cnku. Digerleri icin hic bsey demedi.
Burcu35 [bilinmeyen] parfüm deodorant duş jeli şampuan nemlendirici kremler falan hepsini kullanıyorum heleki yaz günü deodorantsız düşünemiyorum😦
Beratalpinannesii [bilinmeyen] bende kullanıyorum herşeyi hatta saçımı bile boyatcam ama eşim izin vermiyo sadece roll on u degistirdim ben birazcik daha pahaki bisi aldim 😄
AykaIsmailova Hiç öyle birşey demedi doktorumuz hamle olmadan önce neyi kullanıyorsam aynı şekilde kullanıyorum önceden kullanmadığım badem yağı kullanıyorum çatlak olmaması için bide saçımı boyamadım zarlı diye
Aslima Bende bunu çok merak ediyorum rollon yada deodorant kullansam bk zararı varmı . Duşta alsam rollon olmadan temiz hissetmiyorum kendimi. Doktora da sormayı unuttum