Papatyaa7 ben Ağustos ayında 7 haftalık hamileydim izmire tatile gittik o sıcakta cam,klima açmadım yorganla yattım inanılmaz üşüyordum. Kan, demir vs herşeyim iyiydi. Bence her hamilelikte bünye farklı tepkiler veriyor. Kimisine sıcak basmaları oluyor kimileri ter içinde uyanıyor kimileri üşüyor.