Henüz 6 haftalığız, doktorum gebeliğin son haftasına kadar mutlaka ol demişti. 2 doz biontech evli değilken yaptırmıştım. Bugün gittim oldum 3. Dozumu. Başım ağrıdı, kol ağrıdı, umarım böyle geçer gider. Fazla mı tezcanlı davrandım diye korktum çünkü 😬