defnelobe Hanımlar merhaba ya gebelikte benim gibi fıse tea içceğine takan varmı. Aşırı iyi geliyor bana. 😅
Deletedmom_33 defnelobe Ben. Gazlı içecek içmemek için genelde soğuk çay aliyorum. Gün içinde de nadiren çay içiyorum.
ressamistanne defnelobe sadece vişne suyu bi bardak çay bi fincan kahve kapanış 😁 vişne suyu mutlakaaa