Cimen_bebek Yani biliyorsunuz ki herkes doktor olamiyor malesef . Mesela burda o kadar sikayetciler varki kadin dogum doktorlarindan her biri bir degil . Ama dedigim gbi benim kizim 6 bucuk ayinda daha 7 kiloya gelememisken sizin bebeginizin maşallahı var . Gerekseydi benim kizimada onerilirdi ayina gore bi tik zayıf oldugu icin ama doktorumuz normal gordu . İllaki hani cok gerekmiyorsa kullanmayin derim en azindan başka bir doktora daha danışın . Bebeginizin ekstradan disaridan mama almasina gerek yok ise almasın. Anne sutu aliyorken veya biberon mamasi aliyorken yemesinde de sorun yok ise gereksiz olmus . Tabiki yine sizin bileceğiniz is bence bi doktorda kalmayin uzun oldu kusura bakmayın ☺️