Merhaba herkese bebeğim 1aylık gaz problemi var sağlık ocağı metsil gaz giderici damla yazdı dün akşam kullandık uyudu uzun süre sabahta içirdim peşine emzirdim uyuyor 2saat oldu uyanmadı bu damla mı ağır geldi yoksa gazı giderdiği için rahatlıktan mı uyuyor anlamadım daha önce biogaia kullandık ama çok pahalı olduğu için tekrar alamadım metsil kullanan varsa sizin bebeklerinizde ne gibi etkileri oldu yazarmısınız