Efemom2 papatya56 valla belli degil inş degildir yarn tekrar kn vericem bakalm kontrl ediyorm olabilir belki dedi doktor
moom222 Efemom2 eğer kan degerlerim dusmediyse kimyasal değildir belki cnm kanaman lekelenme şeklinde yer yerlesmedir belki
Efemom2 moom222 çok az oldu bikere bende öyle düşündm ama inşallah öyledir pazaartesi kan vermiştm doktor cuma ver bidaha dedi sonra bi lekem fln olmadı ama bakalm artk
papatya56 Efemom2 Canım ben kimyasal geçirdim bıdaha adet olmadım bıdahaki ay hamile kaldım şimdi 18 haftalığım kimyasaldan sonra çok çabuk hamile kalınıyo
moom222 Efemom2 lekelenme devam ederse direk doktora git cnm ama yoksa stres yapma etkileme vücudu birde yat dinlen ağır iş yapma kalkma yerinden bol su ic
Efemom2 moom222 leke geldigi gün korkudan gittim doktor dinlen bişey yapma dedi dinleniyrm inşallah güzel sonuçlarınız çok teşekkür ederm 🥰🥰🙏