Zynp44 deletedmom87894 20+3üm doktorum günde 3 tane içebileceğimi söyledi tetenoz olduğumda sormuştum 1 2 hafta önce hatta reçetemede yazdı aldım eczaneden
zynpada deletedmom87894 kullanabilirsin canım. Günde 4 taneye kadar kullanabilirsin demişti doktorum. Ama ben birden fala içmedim hiç
MerveSelcuk deletedmom87894 Doktora danismanizda fayda var ben de grip oldugumda günde 2 tane kullanmıştım
Zynp44 deletedmom87894 evet evet sakıncası yok doktoruma özellikle sordum içebilirsin dedi korkma yani alınıyor.
Ssultannnnn deletedmom87894 kullanabilirsin ama cok ise yarayan bi ilac degil o yuzden hic kullanmadim ben agrilarimi bi sekilde gecirmeye calistim
Gulsumelif Kullanabilirsin ağrı olması daha kötü parol en masum ilaç dedi ebe hemşiremiz doktorda aynı şekilde söyledi. Kalçada fıtık var son raddeye kadar dayanıyorum duramayınca içiyorum başka çaremiz yokki 🙃🙃
sessizizleyici Bende grip oldum dün yazdım doktora alabilirsin dedi cok direndim ama alıp rahatladım valla bi saate kadar
SayeMom deletedmom87894 bugün gidicem ama bi Avukatla görüştüm bunları ünlülerin avukatları yapiyorlarmis her haberde yorumda falan takip ediyolarmis hemen sikayet ediyorlarmis bisi cıkmaz ifadeni ver falan dedi bakalım salak sulak isler 😂
Ghosttt deletedmom87894 kulak zarım delinmisti benim durduk yere günde 3 tane icebilirsin demişti doktor bana
Annenaz deletedmom87894 bir ara çok ağrım vardı doktorum parol iç demişti. Sıkıntı olmuyor diye biliyorum
seon90 deletedmom87894 bende covid dönemin kullandım canm 6 saat arayla kullandım.yami ağrım olduğu zaman