Havvakus Kızlar 2. Gebeliğim ama sanki ilkinde bu zamanlarda başlamamıştı. Geceleri yüksek yastiksiz yatamıyorum nefesim daraliyor. Karnimda çok çıkmadı ama çok anlam veremedim. Sizde durumlar nasıl