Aysenurunal Merhabalar 26+3 hamileyim sağ gögsümden çok az sıvı gelmiş sıkınca geliyor bu normal midir
aasenamerve Aysenurunal ben de korkup doktoruma sormuştum olabilir demişti bende ikisindede 26. Haftada gelmeye başladı
Serife07 Benimde iki göğsumdede beyaz bayaz birşeyler oluyor kabuk gibi dökülüyor siyah atlet giyince orda daha çok belli yapışıyor oraya o ne ki
Aytn Serife07 canım ben 14 teyim geldi 😄 4. 5. 6 ayda olurmuş kiminde bide sonuna doğru inşallah bol sütümüz olcak kötü bişey değil inşallah😄
Senayuzuntass Sydgrdl valla bilmiyorum ya süt gelmesze bir de hiç moralim bozuldu şimdi bn emzirmek istiyordum gelmeyecek mi acaba 😢