zynpada Kızlar hangisini kullanıyorsunuz? Doktorum ikisini de yazdı ama hangisini kulllansam hangisi daha etkili bilemedim.
Mom54544 zynpada Rennie nin kırmızı kutusunu iciyodum sonra bı bittiğinde istedim ecz den duo verdi daha etkili diye gerçekten öyleydi kırmızı kutu da 45 dkka falan geciyodu mide yanma Duo da daha fazla zaman rahattım gaviscon evde var dememe rağmen onermemisti benim doktorum
Sweetbabyy Ben hiçbirini kullanmadım ilaçta yazdırmadım kendi kendime çekiyorum🤦🏻♀️ Kullanmak istemiyorum ilaç elma,limonlu madem suyu ve ılık süt iyi geliyor
zynpada Sweetbabyy ne yesem daha çok yanma olarak geri dönüyor yanma bulantıya dönüşüyo :( bu haftaya kadar hiçbir şey yoktu çok kötüymüş
Gagi Ben çok direndim içmemek için ama 20 haftada pes ettim. Hamilelik öncesi ağır reflum vardı zaten iyice azdı. Ben rennie duo iciyorum. Gaviscona göre içimi çok rahat
zynpada Mom54544 gavisconun içeriğinde çok fazla parafin türevi var cidden benim de aklımı o karıştırdı biraz :( peki yemekten önce mi sonra mı içiyorsunuz? Ben yedikçe daha çok yanıyo bulantı başlıyor içebilir miyim bilmiyorum
Mom54544 zynpada yedikten sonra iciyodum bide gece yatmadan iciyodum yoksa uyuyamiyodum uyuyana kadar ferah oluyodu midem rahatsiz etmiyodu uyuduktan sonra nolursa olsun diyodum 😂
Mom54544 zynpada aynen çok berbat bişey ama başka türlü bı mide sıkıntın yoksa doğum sonrası geçiyo 2 buçuk aydır çok rahatım 😂
Mom54544 zynpada hayırlı doğumların olsun hikayeni dinlemek güzel yavrunu görmek nasip olsun bizlere de 😍