Arkadaşlar merhaba,
Gebelikte el, yüz ve vücut için nemlendirici kullanıyor musunuz? Ben doktoruma kullanabilir miyim diye sorduğumda yemeyeceğim hiç bir şeyi kullanmamı önermediğini söyledi. Çeşitli yağlarla nemlendirme yapabilirsin dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?