sosyalfobikk DamlaAli yengem yaptı cok memnun kalmıştı. Ebelerin cok iyi olduğunu söylüyordu hemşireler de iyiydi ilgililer
DamlaAli sosyalfobikk ne zaman yaptı acaba, yakın zamanda mı? Kendi doktoru mu girdi doğuma yoksa herhangi bir doktor mu