---Nur__ 4 aylık hamileyim ve qrip oldum, boğazımda ara sıra agriyo. Bu durumda napa bilirim kızlar?😥
kahvesever__ ---Nur__ ben de bir hafta çektim çok zor öncelikle geçmiş olsun inşallah atlatırsınız biran önce doğal yöntemlerle geçmiyor ben çoğu şeyi denedim bence doktorunuza gidip antibiyotik ve girip hapı almanız
busra5501 ---Nur__ canım öksürük başlarsa doktora git. Nezle gibiysen ihlamır nane limon tarzı şeyler bide c vitamini takviye tablet al.
Kubra_elif_ahmet ---Nur__ Bende çok kötüyüm iki gündür gittim bi Covid testi yaptı bi tanede parol yazdı o ladsr öksürmekten uyuyamadım burnum tıkalı heryerim kırılıyor sanki geçmezse yarın gidecem artık sağlık ocağına başka yolu yok
---Nur__ kahvesever__ Bi tek önceden yazdığı imuninutet ilacı var onu icmemi tavsiye verdi. Başka hiç bir şey 🤧