Yelizzzz34_ Kızlar dün tetanoz aşısı oldum kolumda çok ağrı var ve özellikle akşamları bebeğim çok hareketli olurdu ama tek tük hareket ediyor bu normal mi?
ipekk10 Yelizzzz34_ bende birincisini oldum ertesi gün bas agriisndan ölecegim sandim cok asiri etkiledi beni
myram1 Yelizzzz34_ cnm kaç haftalıksin 20 li haftalaraysan zaten bu aylarda öyle düzenli hareket bekleme geneli uyumakla geçiyor bebeğin 2 gebeligmdede vuruldum kol ağrısı oluyor evet geçer bir kaç güne 28 haftadan sonra hareketlerin sayisi takip edilmeli ondan öncesini pek onemseme hiç hareket yoksa gidersin ama bazen ediyor biz hissetmiyoruz
Nazlimom Yelizzzz34_ bende ilk dozu oldugımda hareketlerini az hissettim yarında 2. Dozu olucam bakalım🤷🏻♀️
blueberyy00 Yelizzzz34_ dün bende ilk dozu oldum bende dün haraketlerde bir sıkıntı yoktu kol ağrısı var biraz ama idare ediyorum bugünde sabah güzeldi haraketleri kızımın ama şimdi bisy yok bakalım gün içinde nasıl devam edecek ama olabiliyormus haraket azlığı birkac gün bence korkutmayalim kendimizi
Suzanne Canım aşılar bebekte hareketsizlik yapıyor bence bende 3 gün önce covid aşısı oldum o gün ve ertesi gün çok az hareket etti bebeğim ama iki gündür kıpır kıpır korkma herkes oluyor tetanozu
myram1 Yelizzzz34_ aynen cnm ben ilk gebeligmdede iki güne bir sağlık ocağına gidiodum bir gün hareket hissediyorum bir gün yok diye yine mi sen diolardi 😂 28 den sonra çok sertleşiyor artık hareketleri şimdi büyümek için uyuyorlar annesi 🥰🥰
Fundish Yelizzzz34_ 4-5 gün kol ağrısı aşırı oluyor.sizi bebek hissediyor o yüzden hareketleride az .ama sonradan geciyor şükür.biontech bile bu kadar ağrı sızı yapmıyor açıkcası