bhmndls Kizlar doktorum b12 vitamin ignesi verdi 10 tane ama receteyi kaybettim ne yazikki,daha dogrusu cok da onemli degildir diye vurulmak istemedim 128 olmasi gereken degerim 100 ,5 tanesini arka arkaya vurulmami istedi ama diger 5 tanesini nasil kullanmam gerektigini unuttum ..Yardimci olur musunuz ?
Muhammedamine bhmndls ben gebelikten önce kullandım 5 tane günlük 5 tane haftada bir sonra bidaha aldım devam ettim bu sefer aylık ayda bi tane olarak hamile kaldım değerlerim 500 dü hala öyle ☺️
bhmndls NYC ilk kutuyu bana da her gun ikinci de haftada 1 dedi gbi hatirliyorm ama doguma 16 gun var tabi bu igneyi bana verdiginde 2 hafta olmustu haftada birdir o zaman ikinci kutu
Minnakkkk Suan bende kullanıyorum canım sağlık ocağı uc tane kullan demıstı kendı doktorum haftada bır besını de kullan dedı bende haftada bır kullanıyorum
bhmndls Muhammedamine Igne olmaktan nefret ediyorum bi de artk son 16 gun kaldi doguma o kadar üseniyorum ki yerimden zor kalkiyorum her gun git vurdur et gozumde buyudu acikcasi :(
FtmBkn bhmndls yok hayır ara vermedim ..zaten haftaiçi vurdurmuştum sağlık ocağında snra haftasonu girdi araya bidaha haftabaşında başladım ..hemşirem günlerine çokta takılma haftada bir vurulsan tamamdır demişti 🤷🏼♀️🤷🏼♀️