Merhaba kızlar, serklajla ilgili sürekli burdan post açıyorum ama merakımı amcak tecrübeli kişilerle giderebilirim diye düşünüyorum 🙈 13 gün önce serklaj oldum genelde yatıyorum lavaboya yemek yemeye kalkıyorum 5 dk falan evde dolanıp yine yatıyorum ama yemeğimi masada genelde yan oturarak yiyorum bu iki üç gündür kahvaltıda biraz fazla oturdum nerdeyse yarım saate yakın oturuyorum, hafif sızlamalarım oluyo gibi rahimde ama korkuyorum böyle bişey yaşayan oluyormu, doktorum tamamen yatağa bağlı kalma hafif hafif evde dolaş kendini yormadığın ağır işler yapmadığın sürece sorun yok diyor ama yinede tedirginim