Benim üç tane tanıdığım gitti de hepsi de suda normal doğum yaptılar çok mutlu görünüyorlardı hep diyorlar ki bi daha olsa bi daha yaparım 😅 hatta son arkadaşımda bebişe kordon dolanmıştı ona rağmen suda normal doğurttu ben de bi düşünüyorum açıkcası giderseniz haber verir misiniz 😊