Vilge rica ederim birde ben 63 kiloyum kilo hesabı gidersek belki daha aydınlatıcı olur belki. Trendyol milanın fitilli taytlarını almıştım hamileliğimin başında normalde Small giyinirim onda M/L aldım suan 20 haftalık olucam regl şişkinliği gibi karnım, çok güzel oluyor sıkmıyor onun varsa L/XL ına bak onu al derim madem göbeğin yok işini 2-3 ay görür sonra lastikli bakarsın☺️🌸