İdrar enfeksiyonu için dkktor vermişti gece yatmadan salı günü içtim 2 kutu yazdı diye hatırlıyorum ama eczaneye gidince 1 kutu yazmışlar dedi bende 1 kutu daha aldım kullanan var mı aranızda daha öncede olmuştu 3 gün sonra 2. Kutuyu içmiştim tereddütte kaldım doktorumuda aradım geri dönmedi🙁