nurdgnn İlk çocuğumda kullandım, şimdi ikinci içinde aldım. Çok memnun kaldım. Ben emzirip gazını çıkardıktan sonra koyuyordum, uyuyana kadar çalışıyordu. Uyuduktan sonra kapatiyordum üzerinde uyumaya devam ediyordu. Gündüz uykularını onda uyudu genelde. Gece de zaman zaman kullandım. Yalnız ilk zamanlarında yenidoğan pedi olması gerek eğer yoksa da uygun bir battaniye, minder gibi biseylerle bel boşluğunu desteklemek lazim. Ben ilkinde petsiz almıştım, bu sefer petli tercih ettim.