Zehranurefsan Merhaba anneler benimle ayni durumu yaşayan tecrubeli annelerin tavsiyesini dinlemek istiyorum lütfen. 23 haftalik hamileyim 21 olarak görünüyor 2 hafta gelişimi gerideymiş bebegimin..ayni şeyi yaşayan anneler var mi
2405Sm Zehranurefsan canım baştan var mıydı benim başından beri 5gün geride adet tArihimide tam hatırlamıyorum ama geçen 14haftlık gittim 13 çıktı
GNurr Zehranurefsan 2 hafta değil ama 4 haftaya kadar çıktı maalesef .. şuan 35 haftalığım hsonu kontrolüm var . Doktor duruma göre son kontrolden sonra doğuma alabilirim dedi. Elimden bir şey gelmiyor ne olacak bilmiyorum . Neler neler yedim bebek kilo alsın diye yinede almadı çok az aldı. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲
Cansurts Zehranurefsan canım benim de aynı şekilde 2 hafta geriden geliyordu doktorum başından beri böyle geliyor yoksa sonradan mı gerilemeye başladı diye 2li tarama ve 4lü taramaya baktı ama başından beri 2 hafta geriden geldiği için 6 Mayıs olan tarihimi 16 Mayıs olarak değiştirdik bebeğin gelişiminde herhangi bir sorun yok doktorun detaylı bakarsa zaten bunu sana da söyler ☺️
Crixus1313 Zehranurefsan benim de her sey normal giderken kemik gelişimi 2 hafta geride cıkmaya basladı ☹️ Detaylı ultrasonda fark edildi. Doktor cücelik olabilir dedi ve amniyosentez yapıldı simdi akondroplazi ve hipokondroplazi sonuçlarını beklemekteyim. Ama insanın içi içini yiyor.
seddkilic05 2 hafta önde veya geride olması normal korkulacak bir şey yok sonradan yakalıyor haftasıyla uyumu
Essenn Zehranurefsan merhabalar benimde bugün 23 haftalık oldu 2 3 hafta gelişim geriliği var dedi doktor çok üzüldüm sizin bebeğiniz nasıl toparladı mı?
Zehranurefsan Essenn ayrıntılı ultrasona girdim ve doktor 1 hafta geri oldugunu muhtemelen geç döllenmeden dolayidir dedi.ki en başından beri hep 1 hafta geri seyrediyor..doktor hicbi sıkıntı olmadığını herseyin yolunda olduğunu detayli bakarak söyledi hamdolsun..
Essenn Zeynepmum kilo boy söylemedi bu gittiğim perinatologtu cumartesi kendi doktoruma gideceğim aslında başından beri haftasıyla uyumlu bir bebekti ama şaşırdık bizde