Özel bir kurumda sigortali hocalık yapiyordum kendi muhasebecimize gidip istifa dilekçesi yazdım verdim işveren sağolsun solemedi milli egitimede gidip sistemden dusurulmem için istifa vericegimi şuanda gitme durumum yok sözde ihtar cekceklermis benim zararım ne olur sonucunda SGK çıkışım yapılmış sadece MEB sayfasında öğretmenlik çıkışım onaylanması gitmesem ne olur yaptırım