Malumunuz bazılarımızın ortak sorunu şu an doğalgaz faturalarını nasıl az getirebiliriz. Her sene türlü yöntem deniyorum. Bu ay da saat 11 den sonra kapatıp öğlen 12 de açmayı deniyorum faturama ne yansıyacak diye. Çoğu kişi açma kapamanın daha çok gaz harcadığını söylüyor. Bunu deneyen var mı aranızda? Tasarruf yöntemleriniz nelerdir?