Moralim çok bozuk, çok kötüyüm 7 aylık bebeğimi kaybetmemin üstüne şimdide bunu yasamak o kadar ağır geldi kiii. Bugün bebeğimin kalp atışını dinlemeye gittim randevum vardı. Şu an 7+6 günlüğüz. Ama doktor kalp atışını duyamadığını söyledi şimdiye kadar gümbür gümbür duyulması gerekiyor dedi. Bundan önce rahat 1 haftadır kanamam olmustu ama hep acile gidip hep bebeğe baktırdım sağlıklı olup olmadığına dair en son geçen cumartesi gittim ve oradaki doktor kalp atımları yavaş yavaş başlamış demişti. Bu persembe de tamamen duymak için gitmiştim. Şimdi bugün neden böyle oldu anlayamadım. Bebek de var ama çok net yok gibiydi. Doktorum pazartesi gününe kadar bekleyelim dedi eğer halen bir değişiklik yok ise bebeği alacağını söyledi o kadar kötüyüm ki anlatamam bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ne olur beni aydınlatın zaten ilk bebeğimi 7 aylıkken kaybettim şimdi bir de bu durumu yaşıyorum isyan etmiyorum ama çok yoruldum çok 😭😭