Nurays95 asilannesii benım bugun 17ncı gunum. Dun adet tarıhımdı. Dun sabah yaptım testte cıkmadı. Adette olmadım. Anlamadım adet olcak gıbı ctesı gununden beri karnım agrıyor ama bısey yok
Nurays95 asilannesii aslında bende istiyorum ama sonrasında uzulmemek ıcın yapmak istemiyorum. Daha once de 5 gun gecıkıp adet olmuştum. Cok yıprandım yine aynı uzulup aglamak istemiyorum