fenci_anne Kızlar merhaba, 2 aylık bebeğim var , sürekli emmek istiyor fazlaca , o yüzden göğüs ucum çok ağrıyor ucu şişmiş gibi bu , göğüs hassasiyetim oluştu, elim değince bile çok ağrıyor bunu nasıl geçiririm, krem var mı bunun için
Ahmetinannesi25 fenci_anne soğuk birşey uygula lahanayı buzluğa koy sonra göğsüne koy çok iyi geliyormuş