Gunalp2345 Herkese merhabalar. Elazığ Medline da doğum yapanlar doktor ve hastaneyle ilgili tecrübelerini paylaşabilirler mi. Doğum, doğum sonrası, ameliyathane, hijyen ve ilgi alaka nasıldı. Şimdiden teşekkür ederim.
ilayy Kuzenim sezeryan oldu orda Hasan çıldır mı ne ona iyi bir dr zaten gayet ilgili başka şehirden geliyordu kuzenim memnun kaldı bir gün kaldı ertesi gün taburcu oldu