Halide_70 Bende öyle yaptım dün. Suyum fazla aslında doktor yaptirmami önerdi. Ama şeker belirtim yoktu yapmak istemedim. Zaten çoğu suyu fazla olan kişinin şeker yüklemesinde sorun çıkmıyor. Umarım dengelenmistir suyum. Açlık kan şekeri 70, tokluk 84 çıktı. Değerlerim normal. İnşallah pişman olmayız şeker testi yapmadigimiza. Hep böyle sağlıklı ilerleriz🙏