Merhaba kızlar, 2 kere farklı merkezde tüp bebek denememize rağmen ikiside olumsuz sonuçlanmıştı. Bodrumda yaşıyoruz, cumartesi günü Bahçecide doktor Cem Çelik’e randevum var. Gidenler deneyenler hakkında bilgi verebilir mi😌çok duygusal bi andayım. Psikolojik destek arıyorum 🙏🏻