Merve0734 bir tanede daha düşük yaşadım. Sonra kan pıhtılaşması, genetik VS test yaptırdım. Gebelik boyunca kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullandım.çok şükür bir bebeğim oldu o bebeğim 6 aylıkken ben bir aylık hamileymişim. Simdi iki tane minik bebegim vat