Ozlem1307 Ay benim ilk çocuğum ve şuan 9.haftamızdayız 👼 o kadar heyecanlıyım ki neler lazım ne almalıyım şimdiden alışveriş yapsam abartmış mı olurum diye düşünüp duruyorum 😅 henüz cinsiyetimiz belli değil ama şuanda alınması gereken neler var 🥺
ozkurtzey Ozlem1307 canım ilk alısverıs mesela dogar doğmaz uyduruk bır zıbın almıştım ben odaya gelınce degıstırmıştım. Hastane cıkısı kalın ınce battanıye yelek zıbınlar bu tarz ilk giyimler sonra başlıyosn o eksık bu eksık onuda alayım😀
2melekannesi_ Ozlem1307 ilk alışverişler hep çok heyecanlı olur🙈 ben cinsiyet netleşene kadar zor sabretmiştim cinsiyet belli olunca o hevesle gidip bir kaç parça kıyafet almıştım🐣 şuan için unisex şeyler alabilirsiniz beyaz sarı gri bej renkler olabilir tulum zıbın çorap battaniye gibi şeylerde. Onun dışında biberon göğüs pompası bakım ürünleri anne bebek çantası gibi biraz daha maliyetli şeylerden alabilirsiniz indirim varsa
Deletedmom_7156 Ozlem1307 ben 10 haftalikken bebek arabası almıştım uygun diye iyiki o zaman almışım sonradan fiyati iki kati oldu 😅
Seyma_ck Ozlem1307 açıkçası bu pahalılıkta bizim aldığımız ilk şey yatağı oldu.Ama sizin için daha erken.Ben 19+5 olduğum için ufaktan indirimden tulumlar falan alıyorum güya 7.ayda almaya başlıcaktım acele etmek istemeyenlerdenim ama şu ekonomide her türlü indirimi değerlendiriyorum mecbur😕
Ozlem1307 2melekannesi_ valla bende eşimde şuan zaten cinsiyeti konusunda aşırı derecede sabırsızlanıyoruz 😅 ben yine ilk kıyafeti olsun diye iki parçalı set aldım ay ne kadar pahalı bebek ürünleri şimdilik galiba bebek arabası puseti bezi o tarz şeylere yöneleceğim de Bez de önerdiğiniz marka var mı
Minik1Civciv 2melekannesi_ benim bebeğim Temmuz da doğacak Allah nasip ederse ben neler almalıyım şu ana kadar aldığım iki zıbın iki tane beşli hastane Çıkışı emzik reflü yatağı ikili takım bi tane 🥰
2melekannesi_ Ozlem1307 evet gerçekten herşey ateş pahası şu devirde bebek eksiği tamamlamak zor 😕 bez olarak ben sleepy bio natural ve molfix pure&soft aldım az az deneme amaçlı hangisinden memnun kalırsam onunla devam ederim diye düşünüyorum. İlk izlenim olarak molfix daha bi hoşuma gitti kalıpları daha geniş yapısı daha pamuksu bakalım kullanmadık henüz ama
Ozlem1307 2melekannesi_ aynen molfixi baya öneren oldu bakim bende az az koyarım kenara araştırıp teşekkürler 💐
Ozlem1307 Seyma_ck benimde korkum o zaten yılbaşından sonra fiyatlar uçacak diyorlar kii benim için daha erken evet Allah nasip ederse Temmuz doğumlu olacak evladım o yüzden kıyafette acele etmiyorum sadece fiyatlar artmadan beşiğini yada arabasını mı alsam diye düşünüyorum 🥲
Laleozkan_09 Ozlem1307 moralinizi bozmak istemiyorum ama 3. Aydan sonra başlamanızda fayda var. Allah korusun her hangi bir şey olursa çok üzülürsünüz eşyaları görünce. Rabbim acısını hiç bir anneye yaşatmasın. Sadece acele etmeyin yeter 🙏🏻❤️
Ozlem1307 Laleozkan_09 Amin Rabbim kimseye yaşatmasın o acıyı İnşallah sağlığıyla gelir kuzum ve inşallah tüm bebek bekleyen anneler evlatlarını sağlıklı şekilde kucağına alırlar
Deletedmom_7156 Ozlem1307 oda yapmaya kalkınca 20 bin filan gider herşey almış basını gitmiş ben yapmadım halde 5 bine yakin gitti
Gulsumelif Ozlem1307 Şimdilik çok erken kafanızda netlestirip ateş ölçer bebek çantası burun aspiratoru (çok ise yariyor) artık neler alacağınız konusunda liste yapabilirsiniz eksik hiç bitmiyor zıbınlarda pahalanıyor en cok pislenenlerr onlara yonelebilirsiniz unisex kıyafet sonuçta 🥰 ben ilk alışverişine 25. Haftada başlamıştım ufak tefek şeylerle sonradan alarak devam ettik 🙂 oda yapmamıştık doda yapacaksanız onlar i araştırabilirsiniz
Ozlem1307 Gulsumelif oda yapacaktım da baktım herşey ateş pahası en iyisi 2yaşına kadar yanımda beşikte yatması ondan sonra hayırlısıysa odasınıda yaparım inşallah 🥰 ama dediğiniz gibi ateş ölçer falan onlara bakıyorum internetten sürekli
Carriebradshow Deletedmom_7156 biz çilek mobilyadan romantica bebek odasını aldık bi de ikiz bebeklerimiz olacak. Ona rağmen beşiklerin yatağı da dahil 7500 liraya aldık. Gardropta büyük boy aldık. Tek bebek için rahat 5 bine alınabilirdi sizin neden öyle olmuş ki ☺️
Papatyaytt Ozlem1307 ben de yapsammi yapmasammi diye kararsizimda valla bizimkini bebişimizin anneanne ve babanne su dedeler yapacağı için sıkıntı yok😅biz yapacak olsak yapamazdık pek