Merro Yaseminguunay- bende oldum olucak gibiydim4 aylığım bende bol bol öeyve yedım ballı limonlu çay içtim ekstra ballı süt bol su bide bi arkadaş ayağının aldına yarımşar aogan koy uyu demişti denedim burun akıntımı kesmişti sabah 🤷🏼♀️
ebrue66r Yaseminguunay- geçmiş olsun bende 10. Haftamdayım iki gündür cekiyorum dün aile hekime gittim ilaç verdi dozu düşük içiyorum fayda etmedi daha sadece ıhlamur iç dedi doktorum
mottorelax Bende 6 aylığım şuan boğazlarım şiş ve burnum tıkalı🥺 işe de gidemedim ne yapayım diye bakınıp duruyorum