Umutsmom Doğuma annem gelecek inşallah ama eşimin umrunda değil gelmese de olur falan diyor onu almaya gitmiyor gerçekten o kadar soğudum ki annemde o kadar zahmet etmiş bir sürü şey almış bana kızlar 38. Haftam girdiğim psikolojiye bakın
furkaninannesii Umutsmom hep mi böyleydii sizin ailenize karşı . Siz onun ailesine karşı öyleyseniz inadınıza yapıyodur belkiii
Yagmur34 Umutsmom benim kaynanam gelicek annem calıştıgı için boşver canım takma esini kafana annen geliyorsa yanına
minikprensesimm Umutsmom geçen sene doğum erken oldu kimse yoktu bu sene en geç Şubat 7 de doğumum olacak yine ve yine hickimse olmayacak 🙃
Asyaveannesi36 Umutsmom görümcem ablam gibi süt sağdırma ve bebek konusunda baya tecrübeli onun olmasını istedim o gelicek 💜
Umutsmom minikprensesimm canım tek başına zor değil mi kim bakıyor yemeğine ev işine vs eşin yardımcı olursa belki olur
Huzur21 Kimse yok kızımda da kimse yoktu bundada olmaycak inan tek daha iyi ama annen gelıyosa ne güzel insan birini arıyor yanında
minikprensesimm Umutsmom zor ama eşim sağolsun o yardım ediyor bakalım insallah Allah kolaylık verir napalım canım hayırlısı