Kizlar dün geçe çok fazla kasılmalarım vardi 3 satt devam ettiler dakika tutum 7 dk 10 dk arasinda kasılmalarim vardi ve karnim aşiri serti hiç yumuşamadi ama bebek te hareket ediyordu bende hastaneye gitmedim korktum sancim biseyim yok suni sanci verirler diye geceyi gecirdim sabah bisey yok sizce bu ne olabilir?