-kimkiii benimde ilk haftalarda kese etrafında kanama alanım vardı lekelenmem oldu progestan başladım iki hafta ara ara leke oldu sonra tekrarlamadı. şuan 12. Haftadayım doktor kanama alanının geçtiğini söyledi ve ilacı bıraktırdı. İnşallah ilerde de bir sıkıntı olmaz ilacın etkisinin büyük olduğuna inanıyorum. Fitil olarak kullandım daha etkili olduğunu söylemişti doktorum
Çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun 🌸