Dibidixx benim oğlumda aynı çok sakin 29 haftalık olduk. Hatta dün korkumdan sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinledim. Bazen bu sakinliği beni korkutuyor... drumuz herşeyin normal olduğunu söylüyor ama yinede korkuyorum baZen. Bazıları karnının dalgalandığını falan görüyorlarmış dışarıdan. Hatta elini, kolunu, ayağını seçiyorlarmış nerde olduğunu. Ben daha hiç anlamadım bunları. Erken mi acaba bunlar için yoksa gerçekten sakin bir oğluşum mu olacak 🙏💙💐