Günaydın kızlarrrr yarın doğuma giriyorum 2. Çocuğumu kucağıma alacağım inşallah fakat ilki genel anestezi şeklinde oldu bunda çok korkuyorum araya da baya zaman girdi 9 yıl gibi bir aradan sonra çok karmaşık duygular içindeyim bi taraftan bebeğimi kucağıma almanın heyecanı sevinci bir yandan neler yaşayacağımı bilemediğim bir gerginlik tedirginlik panik atak tedavisi de gördüm 4 5 yıl kadar nasıl olacak bilmiyorum sanki herşeyi hissedicem gibi spinal sezeryan olan arkadaşlarım neler yaşadınız az çok yazarsanız çok sevinirim