PrensAnnesi-33 Merhabalar, bebek bakım çantası önerileriniz varmı acaba hem çok pahalı olmayan hemde kaliteli birşey istiyorum?
twinsmommmm PrensAnnesi-33 trendyolda baby&mom sayfasından aldım. Ben içi baya geniş. Ben indirimde yakalamıştım ama vir bakın istersenız :)
Ilayda1 PrensAnnesi-33 https://resimyukle.io/r/xbWJ0kbEs2 Bizim çantamız bu ebebekten almıştık ama kalmadı sanırım
Sumya PrensAnnesi-33 Ben poadas belem modelini aldım daha kullanamadım bebeğim doğmadığı için ama çok beğendim instagram sayfasıda var hepsi burada Trendyoldan satışıda poadas yazıp bakabilirsiniz😌
wills PrensAnnesi-33 https://ty.gl/6wn04rvjoj Ben de bunu aldım aşırı kaliteli geldi cok beğendim ben 😍
PrensAnnesi-33 twinsmommmm e bebek internet sayfasinda görmüştüm sari rengi onu mu aldiniz çok uçuk bir sari mi acaba bende gördüm ama erkek bebegm olacak sari olur mu diye tereddüt ettim hatta 80 tl hala stokta var
twinsmommmm PrensAnnesi-33 evet evet orda da varmış ben farketmedım :) canlı bir sarı. Nasıl diyim sarı bır boya kalemi düşünün şu cocukların rezım defterlerıne cızdıgı 🤗
PrensAnnesi-33 twinsmommmm bir inceleyeyim iyice 🙂 birde size başka bir link versem bir bakar misiniz sizce nasil https://www.hepsiburada.com/elelelife-nolita-2-anne-bebek-bakim-sirt-antasi-bordo-p-HBV00000HE8OX?magaza=EleleBaby&url_src=and-product-detail
twinsmommmm PrensAnnesi-33 ben ce bu guzel on gözü ve içi aynı nerdeyse zaten. Bunda bebek arabasına takılıcak askısı ıcıne ekstra kılıtlı posetı var 👍🏻
PrensAnnesi-33 Tugcenuman linke tıklıyorum ama göremedm başka sayfadan atabilir misiniz sanirim bu sayfada problem var açilmyor bende
PrensAnnesi-33 twinsmommmm rengide uygun degilmi bordo renk erkek içinde kullanılabilir diye düşünüyrm
PrensAnnesi-33 Ilayda1 evet göremedim e bebekte. Sizce benim yukarida paylaştigim nasil bordo renk olan sizde bir bakar misiniz 🙂
Ssultannnnn Ilayda1 bunu ben trendyol da gormustum nasil acaba kullanisli mi agirligi nasil? Disarda falan ilk zamanlarda bebek icin iyi olur gibi geliyo ama bilemedim 🤷♀️
Ilayda1 Puki [https://ty.gl/5bu1mp7riq] Trendyolda buldum sadece canım ebebekte göremedim baby&mom olarak geçiyor.
Ilayda1 Ssultannnnn daha kullanmaya başlamadım ama içinin genişliği diğer çantalarla aynı ben e bebekten bakarak aldığım için rahatım. ☺️İlerleyen zamanlarda da önü kanguru gibi olan var onu kullanacam. Biraz pahalılar ama kullanış açısından problem yok içinin genişliği ve kullanımı aynı