Aycicegim bu markayi bilmiyorum pek…
Eger iyi bir ureticiyse, al…
Ben 2.el nuna aldim, arabasi ve pusetiyle 850tl.
Ikinci ellerde, ya da daha uygun arabalarda tekerlek sorunu oluyor… oyle kotu surusu oluyor ki, resmen yolda savas veriyorsun…
Ona dikkat et😆