Allahneverdiysee canim eskiden normal dogum alsigi farkliydi doktor saatlerce beklerdi simdi alttanda kesiyorlar usttende bi farki olmuyor. 3 arkadasim var 3ude normal asla artik diyorlar tovbe ettiler. Bence sezeryan dunyanin en kolay ameliyati. Apandistim patladi 3 ay kalkamadim. Gogsumden kist alindi 2 ay yattim. Ama sezeryanda 4 gunde ayaktasin. Agrisi cok yok. Kesinlikle korkmayin dogumdan. Iste normal dogumdada rahim kolay iniyor diye duydum icin hemen temizleniyormus o rahatligi var. Herseyin bi kolayligi var