ayselzulfo meraba hanımlar hamile oldum 7 haftadayim ve şekerli yiyeceklerden tiksiniyorum sadece tursu canım istiyor her dakika sizce cinsiyeti ne olabilir bu aylarda belli eder mi kendini
Bebegimibeklerken__ Herkeste farklı belirtiler olabilir genelleme yapmamak lazım şimdiden daha çok erken zaten 😊
Aysenurtsr 7. Haftada cinsiyet bellilik gostermez. Belirtilerinizden de belli olmaz hic alakasi yok yani tatli eksi vs bagdastirmayin. Zamani geldiginde ogrenirsiniz zaten. 😊