Merhaba arkadaşlar dün kahverengi leke geliyor diye doktora gittim doktor sadece ultrasonla baktı kese var bebek yok 12 gün sonra gel dedi hiçbir ilaç falan yazmadı bugün kahverengi leke daha çok geliyor korkuyorum böyle yaşayan var mı daha ilk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum lütfen bilenler yardım edebilir mi?