AnsZey
Bn bir kere gittim memnun kaldım doktorum baska yere gittiği için doktorum hale kayıran muayene 165 tuzla yada Pendik kart varsa 140 falan iniyor doğum 3 bin 3500 ama zam gelecek dediler
Serap sımavlı da doçent doktor oda cok cok başarılı biri