@Senemg bende 9 haftalık hamileyim bulantılarım çok oluyo fazla birşey yiyemiyorum. geceleri uyuyamıyorum bel ağrısı vs. O yüzden geç uyanıyorum kalktığımda 11-12 oluyo ozaman kahvaltı yapıyorum ara öğün meyve yiyorum ve akşam yemeği. Üzülüyordum acaba erken kalkıp kahvaltı yapmadığım için bi sıkıntı olur mu diye doktoruma sordum. Vitamin ve folik asit düzenli kullan zaten bebek şuan senden beslenmiyor dedi. Depoladıklarımızdan alıyormuş kandan geçiyormuş bi sıkıntı olmazmış yani.