ggkca ben ☺️ İlk doğumum sezaryendi hiç böyle ağrılar hissetmemiştim, 32 haftalığım daha ve 1 haftadır var ağrım, kalçam ve bacağımada iniyor, doktor doğum yaklaştıkça kasların gevşediğini ve normal olduğunu söyledi, bebek içerde baskı yaptıkça ağrır normal dedi